RECAP || 3 MONTHS OF BACKPACKER OUTFITS

Ph: Roel van Tienen

NL: Toen we begin januari aan onze reis door Centraal-Amerika begonnen had ik grote twijfels over hoe ik de OOTD-items op mijn blog zou invullen. Op reis leef je een heel ander leven dan thuis, en dat is ook terug te zien in mijn kledingstijl.
Minder keus, want zoveel past er niet in die backpack. Geen geföhnde haren, vaak geen make-up.... Steeds weer die Birks. Of flipflop. Of Allstars.
Ik heb toch besloten om door te zetten. In de OOTD-items op mijn blog deel ik mijn persoonlijke stijl met jullie en ook deze backpack-periode hoort daarbij. Op de eerste foto's sta ik er nog erg onwennig bij. Voelde me nog onzeker in mijn nieuwe rol. Maar al snel was ik helemaal op mijn gemak, werd ik creatiever met de middelen die ik had en ik denk dat dat ook terug te zien is in de foto's. En die prachtige sceneries en de liefste fotograaf ♥ hebben daar natuurlijk ook een grote rol in!
Wat vind jij ervan? Ik hoor het graag terug!

Oef. Net een uurtje thuis en nu al heimwee!

EN: To read the text in English, or any other language, please use the translate button. Thanks!

Populaire posts