OOTD || LBD

Ph: Roel van Tienen
dress - H&M divided, boots - H&M trend, bag - Mexico, watch - Swatch

NL: Yes, weer thuis, en ook hier schijnt het zonnetje. Natuurlijk lang niet zo warm als in Centraal-Amerika, maar je ruikt de lente in de lucht.

En dat geeft zo'n heerlijk gevoel! En ook nog eens precies op tijd voor Koningsdag!
Waar ik ook blij van word, is dat ik eindelijk mijn föhn weer eens kan gebruiken en het nu echt opvalt hoe lang mijn haar is geworden. Volgens mij is het nog nooit zo lang geweest! Als kind droomde ik van lang haar en gebruikte ik een handdoek op mijn hoofd om net te doen alsof. Maar zo dun en fijn als mijn haar is kwam het meestal niet verder dan een uitgegroeide bob, en dan ging de schaar er weer in. Soms wilde ik echt doorzetten en wilde ik alleen puntjes laten knippen en haalde de kapper er weer veel te veel van af...  Kon ik weer opnieuw beginnen! Nog steeds ga ik liever naar de tandarts dan naar de kapper...
Dit jurkje is nieuw. Basic en van zwart geribd katoen, ik weet nu al dat ik 'm dit seizoen heel veel ga dragen. Vandaag sta ik samen met Christel achter een kraampje bij Tante Nel op de Pannenkoekstraat in Rotterdam om onze oude kleding te verkopen. Dit doe ik nu al een paar jaar achter elkaar. Het zorgt niet alleen voor een hoop ruimte in mijn kast en genoeg geld voor een goede avond stappen, het is ook heel fijn om iemand anders blij te maken met mijn afdankertjes. Hopelijk valt het weer vamdaag een beetje mee! 
Wat zijn jouw plannen? 

EN: To read the text in English, or any other language, please use the translate button. Thanks!







Populaire posts