SNAPSHOTS || 74


We zitten alweer bijna in de derde week van november, maar hier zijn nog de foto's van de laatste 2 weken van oktober.

Op maandag kwam Marloes langs met haar kindjes Olivia en Tobias. Ik had zoveel rijpe bananen liggen dat ik besloot voor het eerst in mijn leven bananenbrood te maken. Ik vond 'm zelf erg lekker! Marloes ken ik van een zwangerschapsforum, Jolie en Olivia zijn allebei uit januari 2016. Van samen ongeduldig wachten toen we de 40 weken ruim voorbij gingen, naar allebei een baby die sleep highly overrated vond, naar allebei mama van een bijdehante bijna-kleuter. Leuk om dat zo te blijven delen! 


En de muziek was deze week van Bov Iver! Heerlijke vibe!
Met Lilou is het zoeken naar wat regelmaat in haar slaapjes begonnen. En hier joinde ze een dagje #teamnosleep.


Zo word ik 's ochtends wakker! ❤
En Jolie en Roel in het Kralingse Bos, al een paar weken terug. 'Papa is mijn beste vriend!'


Dit kindje lacht of ze slaapt. Zo heerlijk!!


Dit steentje heeft Jolie vorig jaar van mijn vriendin Sanne gekregen. Nu ze ongeneeslijk ziek is, heeft ie opeens nog meer waarde. We hebben 'm neergelegd op een speciaal plekje, zodat ie zeker niet kwijt raakt!
En het was nog een beetje te warm voor dit berenpak, maar hoe heerlijk is dit nu het kouder wordt?


Blending in de mooie herfstkleuren in Kralingse Veer.


Lekker wandelen in de najaarszon en Jolie zag een spin!


Ik kocht deze peg dolls voor heel weinig op AliExpress en Jolie heeft ze geverfd.
Van het Grimms speelgoed hebben we nog altijd heel veel plezier! Hier maakte Jolie samen met papa een baan om de bal overheen te laten rollen.


Dokter Jolie onderzoekt baby Lilou. 
En zondagochtend kreeg ik van Irene een high-tea bij Lof der Zoetheid. Verjaardagscadeautje! 


We wilden onze voortuin wat opknappen, dus op zondagmiddag reden we naar de Intratuin. En die was al helemaal in kerstsfeer, zo leuk! Ik tel af naar december!


Herfstvakantie! En de muziek kwam van Kensington. We kwamen er vrij snel achter dat Kesington lekker is op een festival of een feestje, maar minder geschikt voor een rustig middagje thuis met twee kleine kindjes. En dus werd het regelmatig de playlist 'Autumn Leaves' op Spotify.
En mijn liefdes samen in pyjama op de bank!


Dinsdag ging ik lunchen bij Christel en had Jolie het grootste plezier met Zoï en Xavi. Zoveel dat het spontane plan ontstond dat Jolie daar zou blijven, Roel en ik op ons gemak boodschappen zouden doen met Lilou en vervolgens weer aan mochten schuiven voor het eten bij Christel en Angelos. Het was een warm en gezellig etentje, met z'n allen aan tafel. Het leek wel kerst, volgens Jolie! Doen we gauw nog eens over!
En Jolie maakte met Roel dit Halloweenmonster uit een pompoen. Voor in de voortuin, maar daar zat ie de volgende ochtend al vol beestjes... Dus naar binnen, maar daar kwam al vrij snel het schimmel erop te staan. Heeft iemand nog goede tips voor volgend jaar, of gaan deze dingen gewoon niet zolang mee?


Op woensdag gingen we naar Blijdorp. Ik vind de dierentuin heel leuk en verheugde me er onwijs op, maar poeh, het wel een uitdaging met een puberende bijnakleuter én een baby! Desalniettemin een heerlijk dagje!


Donderdag moesten we Lilou's paspoort ophalen in het Stadhuis en Roel liet zijn haar knippen bij de kappersacademie. Aangezien we toch in de stad waren streek ik met de meisjes neer bij KEET voor koffie en een taartje. Lilou sliep, dus had ik even extra veel tijd voor Jolie. Lekker samen spelen!
Dit mooie witte kanten vestje nam mijn moeder mee voor Lilou vanuit Spanje.

Vrijdag vertrokken we naar Düsseldorf voor een kort stedentripje en Lilou's eerste keer over de grens. Een mooie afsluiting van de eerste herfstvakantie met z'n vieren. De foto's zal ik delen in een aparte post.


En toen was het alweer maandag! 13 weeks of Lilou!


De muziek van deze week was van Angus and Julia Stone. Lievelings, dus jeeeej! Dinsdag kwamen mijn moeder en mijn broertje langs en namen Jolie mee naar de kinderboerderij. Even wat qualitytime zonder klein zusje. En terwijl zij zich daar prima vermaakten, kreeg ik weer een high-tea cadeau! Van Neomie dit keer, bij de nieuwe Tea Lab, als babyshowercadeautje. Heerlijk, en ik bof maar met zulke lieve vriendinnen! Lilou was mee en dat is echt goed te doen. Het is zo'n heerlijk rustig kindje!


Donderdag was het Halloween. De vrijdagavond dat wij in Düsseldorf waren zijn de kindjes in de wijk al langs de deuren geweest, dus wij houden het lekker klein. 's Ochtends mocht Jolie in bad met deze bruisbal, 's middags hebben we een spook geknutseld met zilver glitterpapier en watjes en 's avonds hebben we patatjes gegeten, hadden we chips in spookjesvorm en chocolade pompoentjes als toetje en keken we een 'Halloweenfilm'. Peuterproof uiteraard, Supermonsters van Netflix. En daarna gewoon op tijd naar bed. Hoe hebben jullie het gevierd?

En met Halloween sluiten we oktober af. Op naar feestseizoen!
Liefs,
Linda

Populaire posts