TRAVEL || NAPRET



Het is wat stil hier op de blog en ook op Instagram ben ik minder actief dan normaal. Deze nieuwe zwangerschap komt met zoveel kwalen en ook mentaal is het na alle miskramen een flinke uitdaging om positief te blijven. Ik ben zó moe!
Twee weken geleden besloten we mede daarom om heel impulsief een vakantie te boeken. Een zonvakantie, in de winter! Ik kijk er zo naar uit!

Iedere keer dat we op vakantie gaan, proberen we ergens naartoe te gaan. Een nieuw land of een nieuwe stad. Dit keer wordt het Lanzarote, één van de Canarische Eilanden. Ben jij er wel eens geweest? Tips voor lekker eten, zonnige terrassen en leuke speelplekken voor Jolie zijn zoals altijd meer dan welkom!

Voorpret is namelijk al het begin van alle heerlijkheid. Lezen over de plek waar we naartoe gaan, lijstjes maken van wat er sowieso mee moet, mijn zonnige zomerjurken nog eens doorpassen, een screenshot maken van de temperaturen die voorspeld worden en die zoveel hoger liggen dan die van hier! Yesss!

Maar dankzij De Fotofabriek hebben we nu niet alleen voorpret, maar ook napret. Voor deze samenwerking mocht ik namelijk een A4 hardcover fotoboek laten maken en daar maakte ik dankbaar gebruik van om onze mooie zomervakantie in Dubrovnik vast te leggen op papier.

Eerlijk is eerlijk, het creëren van het album ging niet heel smooth. Ik probeerde, tegen het advies van de website in, eerst om het album te maken met de online software. Maar tot 3x toe werden er random foto's uit mijn opzet verwijderd. Toch maar de offline versie downloaden dan! Een mooi en duidelijk programma, met tal van leuke sjablonen. Maar ik was eigenwijs en wilde het natuurlijk weer op mijn eigen manier. En dat was veel werk, je moet dan de foto's dan namelijk allemaal handmatig plaatsen en uitlijnen. En dan gaf het ook nog wat problemen bij het uploaden naar de website om het fotoboek te bestellen.

Maar: Het resultaat mag er zijn! Een kwalitatief goed fotoboek, glazend, dik fotopapier en mooie, heldere kleuren. Mijn foto's komen volledig tot hun recht! En wat is het fijn om niet altijd maar je foto's op een scherm te bekijken, maar er ook weer eens ouderwets een fotoboek bij te pakken. Terwijl het buiten sneeuwt lekker samen nagenieten van onze dagen in de zon!

Zo, en dan ga ik nu snel verder met onze koffers inpakken! Vannacht om 4 uur staat de taxi al voor de deur!

Liefs,
Linda ♥





Populaire posts