SUNDAY SNAPSHOTS || 30


De Sunday Snapshots zijn een beetje laat deze week, maar vandaag hadden we echt even een dagje nodig om helemaal niets te doen! Kijk je mee naar de afgelopen 2 weken? 


Jolie is dol op haar knuffels, zo leuk! ik kan haar overdag in bed leggen met haar beertjes eromheen en dan hoor ik allemaal lieve geluidjes uit haar kamer komen. hele verhalen houdt ze ertegen, terwijl ze ze door het bed smijt // vorige week dinsdag vertrokken we onverwachts een dag eerder naar Antwerpen. Roel had namelijk het goede idee om daar een hotel te boeken. last minute, dus we hadden een luxe hotel voor een mooie prijs. met bad, en ik ben dol op in bad gaan! // woensdag de stad in. shoppen in de solden en inspiratie opdoen voor trouwringen. bij The Foodmaker at ik verse pompoensoep als lunch en van Roel kreeg ik een lief cadeautje van COS // donderdag ging ik met Irene naar de film. eerst even snel wat eten bij KFC en daarna naar 'Me Before You'. een prachtig en indrukwekkende film, echt een aanrader! ik was superblij dat ik deze jurk weer paste. ik kocht 'm vorig jaar in de Antwerpse solden bij &other stories, maar een week later was mijn babybuik zo gegroeid dat ik 'm l niet meer aan kon. het kaartje hing er dus nog aan! // het weekend deden we rustig aan. zondag was ons kuikentje alweer 6 maanden! // maandag ging ik samen met Jolie weekboodschappen doen. ik had zoveel trek in fruit, dus ik kwam met veel te veel thuis. gelukkig is het gezond! // oeps... dinsdag ging ik even los voor Jolie in de H&M sale. ik kocht al deze kleertjes voor nog geen 60 euro! ik heb speciaal verschillende maten besteld, ze groeit overal zo snel uit! // woensdagochtend moest ik naar het UWV, mijn WW loopt bijna ten einde. ik had geen oppas voor Jolie, dus nam ik haar lekker mee. op de terugweg nam ik donuts mee, ik vind deze zo lekker! even een momentje voor mezelf // donderdag moest ik met Jolie naar het consultatie bureau voor controle. ze doet het heel goed en was weer lekker gegroeid! tot dus ver nog geen negatieve ervaringen daar, wie weet komt dat nog! ;) 's Middags ging ik naar Marinke, die op donderdag nanny is van de kinderen van Desiree. zo'n leuke constructie! kon Jolie weer even met Reza spelen. en even knuffelen met Lola! // op vrijdag ga ik naar de fysio. Roel werkt dan meestal thuis, maar deze keer lukte dat niet. dus wederom op pad met Jolie. gelukkig hield ze zich heel zoet tijdens de behandeling! op de terugweg kom ik langs de supermarkt en neem ik altijd iets lekkers voor lunch. dit keer beschuit en aardbeien.., ik at er wel 6, haha! // vrijdagavond kwamen Roel zijn ouders logeren en pasten zij op Jolie. eindelijk weer een date met z'n 2-en! maar wat waren we moe... we gingen poolen en dat was heel leuk, maar we stonden daar echt allebei in een soort roes. daarna gingen we naar het feestje van Stefanie en na een biertje waren we lam. best zwaar toch, dat ouderschap! // en dat beseften we dit weekend nog meer! gisteren vierden we samen onze verjaardag en ik vond het echt lastig om de aandacht te verdelen tussen (een overprikkelde) Jolie, voeden, het eten voor iedereen bereiden en mijn gasten. daarnaast hebben mijn vrienden inmiddels ook allemaal kindjes en gingen de meeste alweer vroeg weg. voor mijn gevoel was het feest in een zucht voorbij en heb ik amper iemand gesproken! ik heb ook bijna geen foto's gemaakt... :( desalniettemin was het fijn dat iedereen er was, was het zeker gezellig en hebben we hele leuke en attente cadeautjes gekregen! het was alleen voor mezelf even confronterend hoe zeer mijn leven toch wel is veranderd met zo'n kleintje. herkenbaar? 

Volgende week gaan we op vakantie, dus deze week staat in het teken van pakken en het afronden van de uitnodiging voor onze bruiloft. Hebben jullie nog leuke plannen? 

Populaire posts