zaterdag 18 juli 2015

WEEKEND INSPIRATION || MAXI

 Src: Late AfternoonLe Blog de Betty, Lovely by Lucy, Nathalie Kemna, Retro SonjaStudded Hearts, the Fashion Guitar, Hello it's Valentine

Heb jij 'm al in de kast hangen, de maxi dress? Als je mij al langer volgt, weet je dat ik een grote fan ben van de lange jurk. Niet alleen praktisch vind ik 'm superhandig
- het is gekleed genoeg voor een frisse zomerdag, maar ook luchtig bij een hittegolf -, ik ben ook dol op de uitstraling van de maxi dress. Boho chic! Just how I like it!
Voor de weekend inspiratie van vandaag ben ik op zoek gegaan naar de mooiste jurken uit de straten van blogger ville. Verschillende jurken, verschillende stijlen, in the mix met sandalen, laarsjes of pumps. En allemaal even prachtig! Welke is jouw favoriet?

Als je zelf op zoek bent naar een mooie, lange jurk, neem dan eens een kijkje bij Esprit.* Daar hebben ze nu een uitgebreide collectie maxi dresses. En je vindt er voor elk wat wils, dus ook iets wat aansluit bij jouw eigen stijl!

En nu weekend! Enjoy!










* Onderdeel van een commerciële samenwerking

1 opmerking:

Speak up! Ik waardeer het! ♥