vrijdag 10 juli 2015

FRIDAY FIVE || A TOUCH OF GOLD

Ph: Late Afternoon - A Dash of Fash - Hello it's Valentine x2 - Le Blog de Betty

Een gouden detail is soms net dat beetje extra wat een outfit nodig heeft. In een tas, een riem, of zoals hier: in een schoen.
Ik heb zelf gouden Clarks-achtige winterlaarsjes, die ik ooit in een impuls op een sample sale heb gekocht. Ik weet nog steeds niet of ik er blij mee ben... In mijn zoektocht naar outfits met goud in the mix stuitte ik op deze plaatjes. En dit keer was ik echter op slag verliefd!
Is het wat voor jou, gouden schoenen? Of voeg jij liever op een andere manier wat bling toe aan je outfit?



PS. Ondanks dat ik 2x heb ge-RSVP'd dat ik er niet bij kan zijn, heb ik toch een kaartje toegestuurd gekregen voor een show van de AFW aankomende zaterdag. Lijkt jou het leuk om in mijn plaats te gaan? Stuur me dan even een e-mail! x

Bloglovin' | Instagram | Facebook | Twitter





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Speak up! Ik waardeer het! ♥